two steps from hell

IMG_49213

kai mane užvaldo liūdesys, tenoriu užsidaryti kambaryje, užsitraukti ruletus, susiimti už kelių ir siūbuoti pirmyn-atgal. arba atsigulti lovoj susirietusio kirmino pozoje. tai va. vakar buvo liūdna. labai labai. sėdėjau sau viena tamsoj ir klausinėjau tuščios kambario erdvės “kiek dar ilgai truks šis išbandymas??”. tada atėjo mama ir užtvanka sugriuvo.. ak, tos mamos. stebuklas, o ne žmonės. :) taigi, parymojom, paliūdėjom dviese, tada išgėriau narkotinę tabletką, neuromed lašiukų, sučiulpėjau 7 valerijono tabletikes ir nuėjau miegoti. pagaliau bent kelias valandas miegojau ramiai, be sapnų..
išaušus šiandienos rytui kankino slogi nuotaika. nesinorėjo nei valgyti, nei kvėpuoti. vardan to, kad neapalpčiau prie vairo, susiplakiau špinatų, garšvų ir banano kokteilį. vitaminai šiuo momentu man itin reikalingi, pagalvojau.
IMG_8322bir štai prasidėjo nervus tampančios 90 minučų.. artėjimas prie regitros.. ir valerijono tabletyčių, jau nebe čiulpėjimas, o kramtymas bei ryjimas. suvartojau virš 20, kad tik “neduok die, nesuveiks..” neskubėjau aš į tą prakeiktą regitrą, nei kiek.. ir nors, kad ir kaip lėtai viską būčiau dariusi (wc, teorijos paskaitymas, užsireginimas, susimokėjimas), vis tiek atėjau 45 min. anksčiau.. startas buvo 8:40 (turėjo būti 9:15)! nežinau ar čia suveikė valerijonas, ar egzaminuotojas buvo labai malonus, bet viduj vyravo ramybė. kojos nedrebėjo, gražiai darbavosi ir pedalus spaudė būtent taip kaip reikėjo ir kada reikėjo. 
aikštelėje šiek tiek susimoviau pačioj pirmoj figūroj, stumiant automobilį statmenai. na, iš tikro, tai būčiau ir iš to pirmo karto įstūmus, bet išsigandau, kad nuversiu stulpelį (nes buvau itin priartėjusi prie jo, o šoninis veidrodėlis rodė kažkokį išgaubtą vaizdą), tai pataisiau automobilį ir tada jau puikiai įvažiavau. na, ir visas kitas figūras padariau gerai. prieš atliekant įsibėgėjimą sakau “oi, kad tik dabar nesumaučiau visko“, o egzaminuotojas ramiai sako “na, nebijok, tikrai jau nesumausi čia nieko“. ir nesumoviau. :)
Klaipėdos regitraKlaipėdos regitra

Klaipėdos regitraišvažiavom į miestą. ir tai buvo, ko gero, ilgiausios mano važiuotos 30 minučių.. labai nustebino tai, kad liepė apsisukti “banginio” žiede. nustebino, nes niekada neteko taip važiuoti nei su vienu instruktoriumi, kai dar mokiausi vairuoti. o ir tikrai gerai pamenu, kaip egzaminuotojas iš pradžių sakė “žiedinėje sankryžoje suksime į kairę“, o įvažiavus į žiedą: “žiedinėje sankryžoje apsisuksime“. dar kartelį perklausiau ar teisingai supratau, jog žiede reikia grįžti atgal į šilutės pl. ir tiek.
na, bet kai pasukau į naikupės gatvę (prieš tai dar milijoną kartų sustojusi prieš perėjas praleisti pėsčiuosius), pagalvojau, kad “o, vargeli, kaip aš toli nuo regitros” ir “o, vargeli, kiek čia daug vietų, kur galiu susimauti“..
tada siauroji, mašinų prigrūsta i. simonaitytės gatvė.. su perėjomis ir kalniukais.. ir ta maža babyte, kuri man vis mojo ranka “važiuok“, o aš jai atgal mojau ranka “eik eik!”, o ji gal pamanė, jog čia žaidimas ir vėl man pamojavo.. prisiekiu, jau žadėjau lipti lauk iš automobilio ir pervesti ją per gatvę.. paprastą dieną, tokiu atveju net nebūčiau stojusi prie perėjos, bet čia gi regitra, čia niekada nežinosi kaip reikia tinkamai pasielgti.. 
tumblr_lzqok0nySL1r29dcto1_500
kai priartėjau prie motulės maximos, tai vos neišsišiepiau, kad jau šalia regitros esu ir teisės visai ranka pasiekiamos. bet labai bijojau per anksti džiaugtis, tai susikaupiau ir skenavau gatves, kad tik ko nepridirbčiau.. ir aišku pridirbau. na, ir būk tu žmogaus toks žioplas, kad toj pačioj vietoj dukart susimautumei.. :) :) važiuoju aš sau ramiai pirma juosta šilutės plentu, ir tik, žiū, kamazas stovi mano juostoj su avariniais. man galvoje įsijungia “WARNING. WARNING. KLIŪTIS. RYKIUOKIS Į ANTRĄ JUOSTĄ“. rodau posūkį, laukiu, ir po truputį judu į priekį. ir tik *EUREKA*, tas kamazas visai ne mano juostoj, o šiaip ‘lėtėjimo-greitėjimo’ juostoj. Išjungiu posūkį ir toliau važiuoju, o ponas egzaminuotojas jau traukia lapą ir žymi klaidą.. ir sako: “nu visai jau, antrą kartą toj pačioj vietoj.“. kažką paburbėjau, jog prisivaideno ir viskas tuo baigės..
stupid-ad-campaign222na ką, liko paskutinis sunkumas – apsisukimas prie šviesoforo ir įvažiavimas į regitrą. kol stovėjau prie raudono šviesoforo signalo, bandžiau negalvoti apie tai, kad “OMG, IŠLAIKIAU“, nes teko girdėti istorijų, kaip žmonės prie pat regitros būna išlaipinami…
oi, žalia! apsisukimas! važiuoju jau link pirmos juostos ir ką.tu.sau.manai. 121913594119146678kažkoks pusamžis diedukas, su raudonu golfyčiu ar tai moskvičium, sugalvojo nepaisyti kelių eismo taisyklių ir taipogi įsukti į pirmą juostą. ACH TU BJAURYBE, pagalvojau, NEJAU ČIA TAVE PASAMDĖ IŠBANDYMŲ DIEVAI, KAD MANE SUKIRSTUMEI? NEIŠDEGS! Ir įsukau į antrą juostą. o egzaminuotojas pagrūmojo jam kumšteliu už tai, kad nemoka vairuoti! ŠE TAU, dieduk!!

VISKAS! aš jau sėdžiu regitros parkavimosi aikštelėje ir nebegirdžiu nieko, kaip tik “egzaminas išlaikytas“.. egzaminuotojas dar pasakoja apie mano posūkio neparodymą, bet “bendrai paėmus, važiuoju gerai“. vos nusėdžiu vietoj, noriu prašyti, kad jis man įgnybtų ir taip įsitikinčiau, jog nesapnuoju.. ir tai buvo ne sapnas. :) aš išlaikiau! pagaliau išlaikiau.išlaikiau.išlaikiau!!! (:

ClickHandlerbeje, smagus sutapimas, jog šeštadienį, važinėjant su tėčiu po miestą, aš sekiau būtent tą patį regitros fordą, su tuo pačiu egzaminuotoju, kurį šiandien ir gavau. prieš sėdant į mašiną, dar pasijuokiau iš to. ir pasijuokiau, jog turbūt jau būsiu važiavusi su visomis regitros mašinomis. :) tai egzaminuotojas maloniai palinkėjo, kad ši jau būtų paskutinė. :) ačiū, pone mielas egzaminuotojau. už šį gražų palinkėjimą tapusiu realybe ir už pakeistą maršrutą. ačiū. ačiū. Ačiū.

didingai nuotaikai palaikyti: two steps from hell – black blade

Tagged , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

