chebra vs 1:1

kiek save pamenu, niekados nebuvau kompanijos žmogus. visados turėjau bičiulių ratą, bet kiekvienas iš jų buvo MANO bičiulis; jie patys tarpusavy arba nebuvo pažįstami, arba nu niekaip nesueidavo. ir man net ne kartą iškilo klausimas kodėl?  na, kodėl gi aš visada dviese, bet ne bury? mane visada žavėjo chebros ir patylomis svajojau, jog va, kada nors, ir aš turėsiu savo chebrą, su kuria bus be proto linksma, visi turėsim vienodus pomėgius ir keliausim po pasaulį. aišku, tuo tokiu hipišku vanu.
hippie_vantai va, metai bėga, o aš nei chebros, nei vano dar neturiu. chebros, tai žinau, jog ir nebeturėsiu, nes net ir nebenorėčiau, o vaną įsigyti dar ir laiko ir noro pilnos saujos.
grįžtant prie chebros. pamenu dar mokyklos laikais dažnai jausdavausi nejaukiai ir keistai. tokia lyg ir atsiskyrėlė. ir niekaip negalėjau suprasti kas su manimi blogai (taip. visada galvojau, kad čia yra kažkokia problema), kodėl gi taip vengiu didesnių kompanijų ir dažniausiai renkuosi draugystę 1:1. tikrai nebuvau iš tų nedrąsių žmonių, kurie turi kažkokių bendravimo sutrikimų ar pan., neee, manau, jog anais laikais buvau kur kas drąsesnė ir iškalbesnė nei, kad esu dabar, bet tiek tada, tiek dabar – 3 ir daugiau žmonių grupė man kelia baimę ir stresą. nesijaučiu patogiai ir nors tu ką. baisiausia, kai ratelyje draugų/pažįstamų, reikia apie save kalbėti. pvz., buvau klasiokų susitikime po 5 metų ir, o dieve, kiek jėgų ir susikaupimo man prireikė. nemaloniausia, tai, kai sėdint gal dešimt klasiokų, vienas iš jų, manęs garsiai užklausė kaip man sekas, ale gi papasakok kaip gi tu čia laikaisi. kai dabar pagalvoju, tai kas čia tokio, viens du ir atsakai, bet tuo metu, kai visų žvilgsniai buvo susmeigti į mane – norėjosi užsimesti neregimą apsiaustą ir išnykti..

Super_Friends_in_popular_culture2ir visgi gal aš čia tiesiog labai idealizuoju tą chebros reikalą? gal net nebūna tokių super artimų draugų, kurie visur eitų bei viską darytų kartu. kurie šnekučiuotųsi ir dalintųsi patyrimais bei išgyvenimais. kurie kvailiotų, bet tuo pačiu jaustųsi atsakingi vieni už kitus. aš suprantu tokią dviejų žmonių draugystę, bet o kaip, kai chebra? kai penki, septyni draugai? nejau jie visi žino tuos pačius dalykus vieni apie kitus, nejau jie neapkalba vienas kito būdami dviese, ir ar iš vis, jie kada būna atskirai po du-tris, o ne visi kartu? ir juk, vis tiek, kažkurie du bus geresni draugai, ar visgi įmanoma būti vienodai tokiu pačiu draugu kiekvienam? galbūt čia ir yra tas menas draugauti ir būti chebroj, kurio aš neįvaldžiau? nemoku savęs išdalinti į lygias dalis. nemoku atsiverti, kai manęs klausosi daugiau nei vienas žmogus. tokiomis akimirkomis aš net nežinau į kurį asmenį žiūrėti, tad akimis ir šokinėju nuo vieno prie kito akių, kol galiausiai pavargstu ir vis tiek daugiau dėmesio skiriu vienam kažkuriam asmeniui.
atsimenu taip būdavo ir su kai kuriais mokytojais. iš pradžių jie pasakodavo visai grupei, bet po kažkiek laiko, išsirinkdavo vieną mokinį, įsistebeilydavo jam į akis ir viską pasakodavo tik jam. ir mane tai taip gąsdindavo. su vienu mokytoju taip būdavo nuolatos ir aš jau žinojau, kad kiekvieną pamoką jis medžios vis naują auką, arba, jei pavyks, pasigaus ir tą pačią, kaip ir praeitą pamoką. nors pati esu įpratusi stebėti pasakotoją, kad geriau susikoncentruočiau ir įsisavinčiau informaciją, bet to mokytojo pamokoje aš jausdavausi itin nejaukiai ir kai jis jau pradėdavo savo medžioklę – staigiai nuleisdavau akis.

kaip visada nukeliavau savo mintimis į mėnulį. o prasidėjo viskas nuo to, jog savo FB paskyroje, vis dažniau ir dažniau užmatau chebras. nežinau kiek ten jie tikra chebra, kiek šiaip sumesti į krūvą skirtingi žmonės, bet taip žiūriu aš tas nuotraukas ir svarstau, o kodėl gi mano chebra susideda iš dviejų žmonių, o ne iš keturių ar dešimties..
578578_481583411738mjh5_1364086988_n
2PAC – never had a friend like me

Tagged , , , , , , , , ,

One thought on “chebra vs 1:1

  1. Vaidotasle says:

    Rašyk daugiau. Kiek galima laukti :))

Leave a Reply

