būna dienų kaip tyčia

kaveikibūna tų dienų kaip tyčia, kai viskas krenta iš rankų ir nebeina atrasti džiaugsmo visiškai jokioje veikloje. būna dienos, o būna savaitės; mėnesiai.

aš stengiausi suprasti kodėl daugeliui taip patinka prancūzija, bet, rodos, jog jau nebeturiu jėgų ir noro. man patinka šviežios daržovės, vaisiai bei saulė; tačiau, man visiškai dzin kur tai turėti – ispanijoj, portugalijoj, italijoj ar prancūzijoj. aš tiesiog nebegaliu pakęsti prancūzų kalbos ir socialinio gyvenimo bei nepriklausomybės trūkumo. ir jei ne draugas, jau seniai būčiau susikrovus lagaminus. well, jei ne jis, manęs čia niekada ir nebūtų buvę.

taip keista, rodos, prieš išvykstant į UK, kamavo slogios mintys ir nenoras, bet ten praleistas laikas buvo vienas geriausių mano gyvenime. taip, anglijoj nuolatos lyja, bet kiek save pamenu, aš ten eidama per lietų šypsodavausi. taip, kardife oras buvo itin žiaurus kartais; lietus, šaltis + stiprus vėjas. to nepasiilgstu; bet tikriausiai man daug svarbiau yra turėti mėgstamą darbą, nevaržomai bendrauti su žmonėmis ir jaustis laisva, nepriklausoma.

nežinau, kartais atrodo, kad ne man tos ilgos draugystės; dar nesu pasiruošusi kurti šeimą ir sūpuoti vaikus; tik kaži ko visada įklimpstu bent metams ar dviem. o tada pradeda viskas griūti; o tiksliau aš pradedu griauti. mane UŽKNISA rankioti kitų išmėtytas kojines, siurbti grindis nusėtas ne mano plaukais ar kasdien gaminti valgyti. ir dar galvoti ką čia tokio pagaminus, kad ponui gurmanui įtiktų.

yra gerų dalykų gyvenant kartu; vien tai, kad nereikia užmigti vienai (ko žiauriai nemėgstu); ar, kad yra kas apkabina. bet šiaip tai, eina sau, kaip pasiilgau to meto, kai esi atsakingas vien už save; ir nereikia atsižvelgti į kito nuomonę; galbūt esu per didelė egoistė, o galbūt tiesiog neišsibuvau viena.

man dabar net japonų kalba atrodo patrauklesnė nei prancūzų!!!

gee; palinkėkite man sėkmės apsisprendimuose; nes šiuo metu tesinori apsikloti kaldra ir paskęsti kindlo platybėse.
gera muzika.

Tagged

Leave a Reply

