bananų duona/pyragas

2015-05-15 16.49c

na ką, pagaliau sulaukiau kol turimi bananai sunoko ir jų yra ne vienas, ir ne du, o visa dėžė. žiauriai smagu, nes šią savaitę nusimato bananų duonos kepimas. šiandien kepta duona jau beveik baigėsi – pusę kepalo sudorojom per kelias minutes. toooks skanumas!! šiaip turiu įtarimą, jog ji man nevisiškai iškepė, nes tokia minkšta-šlapia, bet ką žinau, gal taip ir turėjo būti. mano gurmanas valgė apsilaižydamas, o ko man daugiau reikia?2015-05-15 16.37b

ko reikės: 
1 ir 3/4 puodelių miltų;
2 a. š. kepimo miltelių;
1/2 a. š. kepimo sodos;
1/4 a. š. druskos;
1/3 puodelio beskonio aliejaus (vadinasi alyvuogių netinka!) ar pašildyto kokosų aliejaus (šį kartą naudojau žemės riešutų aliejų);
1 a. š. vanilės ekstrakto;
1/3 puodelio cukraus (kitą kartą dėsiu mažiau, nes man buvo šiek tiek per saldu! beje, aš naudoju rudą cukrų, man jis skanesnis, “pilnesnio” skonio);
4 maži ar 3 dideli SUNOKĘ (kaip nuotraukoje) bananai.

kaip gaminti:
1. įkaitinti orkaitę iki 177*C (bet t-ra labai priklauso nuo orkaitės; aš naudoju mažytę, tai kepiau 150*C);
2. inde sumaišyti miltus, kepimo miltelius, sodą ir druską;
3. kitame inde sumaišyti aliejų, cukrų bei vanilę (aš naudojau S formos blenderį/virtuvinį kombainą. nes gerai suplakia viską, o po to tą patį indą naudojau bananams trinti);
4. sumaišyti šlapius ingredientus su sausais.
5. gerai sutrinti bananus (su kombainu ar šakute), bananų masės turėtų gautis apie 1 ir 1/2 ar 1 ir 3/4 puodelio; įmaišyti į pagrindinę tešlą.
6. sukrėsti tešlą į kepimo formą ir kepti 50-60 min.

get on. go cooking!
bon appétit!

2015-05-15 16.49n

Tagged , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

