nauji vėjai. grįžau į angliją.

aš ir vėl grįžau į angliją. ten, kur prieš dvejus metus, kartą jau buvau pradėjusi ‘naują gyvenimo etapą’. grįžau į tą patį tašką tik su didesne patirtimi. ir didesniais siekiais. ir koks malonus jausmas, kai darbą gauni per tris dienas – atgavau pasitikėjimą savimi ir vėl panorau nuversti kalnus. dar turiu LABAI daug ko išmokti, bet žinau, kad viskas tik geryn. tereikia būti kantriai ir nesustoti tobulėti.

vakar, kaip ir eilinį vakarą, plepėjom su d. apie viską ir apie nieką, ir jis užsiminė, jog pasiilgo vaikystės, to laiko, kai didžiausias rūpestis buvo ar kieme susirinks visi draugai ir ar pavyks pažaisti kaubojus bei slėpynes. o aš va, kažkaip panorau nesutikti su juo. žinoma, pasiilgau vaikystės, neblogų laikų būta, bet man dabar irgi labai gerai! jau jaučiu, kaip pradedu atsigauti iš po nesėkmingų metų prancūzijoje – ilgai laikiau šio nepriklausomybės ir laisvės pojūčio. dar yra šiek tiek suvaržymų, nes gyvenu su kvaila buto šeimininke, bet oh well. būna ir blogiau.

šįkart įsidarbinau sulčių bare, gavau assistant manager pareigas. ir žinote, nebegaliu netikėti likimu, nes ir vėl, eilinį sykį, pavyko pasimaišyti reikiamu laiku, reikiamoje vietoje.

negaliu sakyti, jog darbas lengvas. asmeniškai man, yra psichologiškai sunku vadovauti komandai, kuri viską moka už mane geriau. žinoma, su kiekviena diena mano įgūdžiai vis gerėja, bet dabar turiu kitą galvos skausmą – privalau sugalvoti kaip užčiaupti dvi mergiūkštes, kurios ryškiai manęs nemėgsta. #fakinpaaugliai.

twenty one pilots – stressed out

p.s. tas jausmas, kai tam tikra muzika savaime susisieja su praeitimi. šioji man primena prancūziją. ir kad ir kaip besislėpčiau – dar skauda. fakin labai skauda.

Tagged , ,

Leave a Reply

